|
|
ToimituskulutToimitusmaksumme ovat seuraavat: Nouto Ylivieska tai Oulainen 0e Ylivieskan alue 10e Oulaisten alue 10€ Merijärvi 15€ Sievi 20e Alavieska 20e Tilaaminen ja ToimitusToimitus ehtii saman päivän kuljetukseen mikäli tilaus tehdään ennen kello 14.00. Toimituksen kellonaikaa voi toivoa lisätiedoissa. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan noudattamaan toivetta. Myös myöhemmän toimituspäivän voi lisätietoihin lisätä.Kuljetamme kukkia joka päivä, pois lukien jouluaatto, joulupäivä ja juhannuspäivä. Mikäli vastaanottaja ei ole kotona kukkia toimittaessa, pyrimme toimittamaan kukat toisen kerran saman päivän aikana , viimeistään seuraavana päivänä. Mikäli tällöinkään ei vastaanottajaa saada kiinni, hänelle jätetään kirje oveen jossa kerrotaan mistä kukat voi noutaa tai soitetaan ja sovitaan kukkien noudosta. Lämpiminä aikoina kukat voidaan jättää myös oveen. Mikäli asiakas on antanut luvan jättää kukat oveen vastaa hän myös kustannuksista joita lähetyksen katoamisesta aiheutuu. Jos tilaaja haluaa kukkapaketti tuotteita eri osoitteisiin pitää se tehdä erillisillä tilauksilla. Asiakas (tilaaja) vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Mikäli tilausta ei voida toimittaa virheellisten tietojen vuoksi, Hiitolan kukkatalo ja hautaustoimisto Ay ei palauta tuotteen tai toimituksen hintaa asiakkaalle. Eikä myöskään vastaa muista toimituksen estymisestä aiheutuneista välittömistä tai välillisistä kustannuksista Sivuilla näkyvä tuotevalikoima on esimerkin omainen. Kaikki tuotteet valmistetaan aina tilauksen jälkeen eikä niitä ole valmiina varastossa. Tuotteiden ulkonäössä ja sisällössä saattaa olla eroja koska kausittainen valikoima voi vaihdella suurestikin. Pyrimme aina valmistamaan tilatut tuotteet tuotekuvien mukaisesti. Mikäli vastaavaa tuotetta ei ole varastossa korvataan tuote vastaavan hintaisella, saman tapaisella muulla tuotteella. Asiakaspalvelu ja takuuTilaukset tehdään aina tuoreista ja laadukkaista kukista. Kukat ovat kuitenkin tuoretuotteita ja niiden kestävyys vaihtelee. Mikäli tuote tai toimitus ei ole ollut toimitusehtojemme mukainen, ota ensisijaisesti yhteys asiakaspalveluumme sähköpostilla kukkatalo@hiitolankukkatalo.fi tai soita 08-420777. Yhteydenottosi pohjalta selvitämme miten tuotteen toimittaminen on sujunut ja olemme sinuun pikaisesti yhteydessä. Mikäli toimitusprosessissa tai tuotteen laadussa on ollut laatupoikkeama tai virhe, sovimme korvauksesta kanssasi. Muistathan, että tuoretuotteilla (kukilla) ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Kukille annetaan kuitenkin tuoreustakuu. Mikäli kukkien laatu ei vastaa odotuksianne on tuotteesta reklamoitava välittömästi toimituksen jälkeen. Koska kukat ovat elävää materiaalia ei myöhässä saapuvia reklamointeja voida huomioida. Lähtökohtana on, että reklamaatio pitää tehdä 24 h kuluessa kukkien toimituksesta ja toimittaneella kukkakaupalla on mahdollisuus nähdä reklamoitava tuote. Tilauksen voi peruuttaa veloituksetta jos toimitus ei ole lähtenyt. Tämän jälkeen ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Peruuttamisesta on ilmoitettava välittömästi puhelinnumeroon 08-420777 tai sähköpostilla osoitteeseen kukkatalo@hiitolankukkatalo.fi MaksutavatKun maksat verkkokaupassa, jossa on käytössä Paytrail-maksupalvelu, onnistuu maksaminen pankkien verkkomaksupainikkeilla, debit- ja credit-korteilla sekä lasku- ja osamaksupalveluilla. Käytössä olevissa maksutavoissa saattaa olla verkkokauppakohtaisia eroja. Pankin tiliotteella ja luottokorttilaskulla maksun saajana näkyy palvelumme kautta maksettujen maksujen kohdalla Paytrail Oyj. MaksupalvelutarjoajaMaksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Maksu pankkipainikkeillaPaytrailin kautta onnistuu maksaminen kaikkien suomalaisten pankkien e-maksupainikkeen avulla. Halutessasi voit siis valita oman pankkisi kauppiaan maksutapavalikoimasta ja maksaa tilauksesi verkkopankkitunnuksillasi. Tiliotteella maksun saajana näkyy Paytrail, sillä välitämme maksun verkkokauppiaalle. Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksupalveluehdot Maksut luottokorteillaMaksuja voi tehdä Visa, Mastercard ja American Express korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Paytrailin kautta tehtävät korttimaksut kulkevat Netsin kautta, eli tapahtumahyvittäjänä (acquirer) toimii Nets. Maksamiseen sovelletaan korttijärjestelmien (esim. Visa, Mastercard, American Express) sääntöjä ja Nets -korttimaksujen tilityspalvelun yleisiä sopimusehtoja. MobiilimaksutavatMobiilimaksutavat Pivo ja MobilePay ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Everyday-joustoluottoSaat käyttöösi vähintään 300€:n jatkuvan luoton verkko-ostosten tekemiseen. Sopimus on voimassa toistaiseksi. |
Tilaukset postituksen kautta:
Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi/puhelimeesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Tarkistathan että puhelinnumerosi on oikein tilauslomakkeessa.
Toimituskulut
Toimituksiin lisäämme käsittely- ja postituskulut. Palautuksen tapahtuessa emme palauta toimituskuluja.
Tilaaja vastaa palautuksesta aiheutuvat kulut.
Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 3 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi.
Tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on sovittava aina kanssamme etukäteen.
Reklamointiaika tuotteen ostohetkestä on 14 päivää. . Reklamaatio-/ Palautusoikeus lasketaan paketin noutamisesta, paketin palauttamiseen. Näin ollen palautus täytyy tehdä viimeistään 14 päivän sisällä paketin vastaanottamisesta.
Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta kukkatalo@hiitolankukkatalo.fi. Kaupasta noutona tilattujen tuotteiden palautus myymälään.
Pakkaathan tuotteet huolellisesti, erityisesti jos ne ovat helposti särkyviä, mieluiten niihin paketteihin joissa ne ovat saapuneetkin.
Jos olet jo maksanut palauttamasi tuotteet, muistathan laittaa oheen tilinumerosi IBAN -muodossa, jotta voimme palauttaa maksamasi summan.
Jos olet tehnyt tilauksen JOUSTO-laskulla tai -osamaksulla, informoimme JOUSTOA kun palautus on saapunut myymälään. Erityishuomioitavaa JOUSTO-maksussa: vaikka palauttaisit koko tilauksesi maksettavaksi jää postitusmaksu ja JOUSTO laskutuslisä.
Tuotteiden vaihto HUOMIOTHAN mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen kokoon tai tuotteeseen on uudesta toimituksesta maksettava postikulut 7,90€
Huomioithan että tuotteiden palautuksessa asiakas maksaa itse kaikki palautuksesta aiheutuneet kustannukset.
Palautettavien tuotteiden täytyy aina olla käyttämättömiä, täysin virheettömiä ja alkuperäispakkauksessa. Palautamme rahat tilillesi, kun palautuksesi on vastaanotettu , käsitelty ja tuotteiden kunto tarkistettu. Huom. Emme palauta tilauksen maksutavasta ja palautuksesta aiheutuneita kuluja.
Jos palautat tuotteen jonka yhteydessä olet saanut kaupanpäällisen, tulee myös kaupanpäällinen palauttaa. Tämä koskee myös tilauksia jossa olet saanut kaupanpäällisen, kun tietty ostosumma on ylittynyt.
Muistathan että noutamatta jätetty paketti ei tarkoita tilauksen peruutusta tai palautusta. Noutamatta jätetyissä tilauksissa veloitamme toimituksesta aiheutuneet toimitus- ja palautuskulut!
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys meihin kukkatalo@hiitolankukkaalo.fi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.
Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta!
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).